Az egyetlen LSD - ami nem káros az Ön egészségére!
Sőt, nyerhet vele egy két éjszakás két fő részére szóló programot 4 csillagos szállodában vagy akár félmillió forintot* is!

Mi ez?

Lean Service Day (LSD) Magyarország első olyan szakmai konferenciája, a már régóta nagy sikerrel zajló Lean Est-ek után, ami kizárólag a szolgáltatói szektor folyamatfejlesztési eredményeiről, lehetőségeiről szól Önnek. Előadóink olyan szakemberek, akik komoly tapasztalattal és elkötelezettséggel rendelkeznek a lean/folyamatfejlesztés területén és készséggel osztják most meg sikereiket, kudarcaikat egyaránt mindenkivel, akik úgy érzik, van még fejlesztési potenciál vállalataiknál, szervezetüknél annak érdekében, hogy sokkal több ügyfelet szerezzenek és a meglévő ügyfélkör elégedettségét maximálisra emeljék.


Kiknek ajánljuk a rendezvényt?

Olyan szakembereknek, akik vagy az EGÉSZSÉGÜGYI SZEKTORBAN (orvosok, nővérek, klinikai igazgatók, minőségbiztosítási szakértők, stb.), vagy más olyan SZOLGÁLTATÓI SZEKTORBAN (bankok, biztosító-társaságok, telekom cégek, tanácsadó cégek alkalmazottai) tevékenykednek, ahol fontos:

    • az ügyfelek maximális elégedettsége (beteg vagy vevő)
    • az átfutási idők rövidítése
    • a költségek csökkentése
    • a folyamatok átláthatósága, racionalizálása
    • a minőség fenntartása
    • a folyamatos versenyelőny a piac más szereplőihez képest
    • az alkalmazottak elkötelezettsége és lojalitása
Emellett várunk minden olyan ipari/gyártó környezetben dolgozó kollégát is, akik számára már unalmasak a lean gyártási rendszerek példái és kíváncsiak arra, hogy ezen módszereket hogyan képes más ágazat is a sajátjává tenni.


Miért jött létre ez a kezdeményezés?

  • Mert általában kevés pénzből kell gazdálkodni a szervezeteknek, intézményeknek és ismerniük kell a leghatékonyabb működés módját
  • Mert fontos, hogy az ügyfelek (betegek, vevők, szolgáltatást igénylők) ne várjanak heteket / hónapokat arra, hogy a szolgáltató megoldja a problémáit, kielégítse az igényeit
  • Mert manapság nehéz a bankoknak, biztosító társaságoknak az ügyfélszerzés
  • Mert mindenki tudni szeretné, hogyan lehet piacvezető 2011-ben
  • Mert egyre nagyobb figyelem fordul nemzetközi szinten is e két szektor folyamatfejlesztési aktivitásaira, amit nekünk is ismernünk kell itthon (Lean Healthcare, Lean Administration). Még gyermekcipőben járunk, de itt az idő, hogy előretekintsünk.


Miért érdemes Önnek is ott lennie?

  • Mert első kézből tudhatja meg, hogyan lehet az Ön cége/intézménye más, mint a többi hazai szolgáltató cég
  • Mert Ön sem szeretne lemaradni, sőt remélhetőleg egy lépéssel a versenytársak előtt járni a legjobb hatékonyságfejlesztési gyakorlatok ismeretével
  • Mert megoldásokat hallhat arra, hogyan tudja csökkenteni költségeit úgy, hogy az a minőség romlásához ne vezessen, viszont magasabb vevői/ügyfél elégedettséget érjen el, mindamellett még növelje az alkalmazottak elkötelezettségét is
  • Mert megtudhatja hogyan eliminálhatók a felesleges műveletek és tevékenységek, melyek nem értékteremtők az Ön munkájában
  • Mert olyan szakemberektől hallhat valódi példákat és esettanulmányokat, akik már elindultak a változás útján és megtapasztalták azokat a dolgokat, ami most felkészítheti Önt egy új életformára
  • …… és nem utolsó sorban azért, mert nyerhet félmillió forintot*, vagy egy két fő részére szóló két éjszakás programot a fantasztikus Villa Medici Hotel**** és Étteremben.

Nem biztos még benne, hogy ez a rendezvény Önnek szól? Akkor kérem, tekintse meg a programot:
Kezdés 
Vége 
Program elem
8:30 9:00 REGISZTRÁCIÓ
9:05 9:30

Megnyitó

Tömpe László - a LeanCenter alapítója

9:35 10:05

Dr. Rácz Jenő - a Magyar Kórházszövetség elnöke

Cím: Egészségügy és minőség

10:10 10:40

Dr. Kecskés Gábor - Zala Megyei Kórház Orvosigazgató, minőségirányítási igazgató

Cím: A lean nehézségei a magyar kórházakban, és néhány pozitív példa

10:45 11:15 SZÜNET
11:15 11:45

Jenei István, Budapesti Corvinus Egyetem, doktorjelölt

Cím: Egy rendelőintézet lean szemléletű fejlesztésének tapasztalatai

11:50 12:20

Vinglmanné Sós Szilvia - Veszprém Megyei Cholnoky Ferenc Kórház

Cím: Egészség(es)ügy/ Avagy "A világos látáshoz néha elegendő a nézőpont megváltoztatása"?! (Exupéry)

12:20 13:20 EBÉD
13:20 13:50

Egyed Ildikó - LeanCenter, Vezető HR tanácsadó

Cím: A változás és a fejlesztés kulcsa maga az egyén

13:55 14:25

Bereczki Csaba - AVIS Group Business Support Center, Folyamatfejlesztési igazgató

Cím: Alapozzuk meg a lean bevezetését!

14:30 14:50 SZÜNET
14:50 15:20

Birton Balázs - UPC Magyarország Kft., Operations Manager

Cím: A lean bevezetése a UPC Magyarország Kft.-nél

15:25 15:55

Jasziczky Andrea, Sződy Noémi - Vodafone Magyarország, Six Sigma Black Belt, Tanácsadó

Cím: Folyamatmenedzsment program a Vodafone-nál - a számlapanaszok átfutási idejének javítása Lean módszertannal

16:00 16:30

Kostyál Katalin - Generali Biztosító Zrt., Vállalatszervezési csoportvezető

Cím: Lean menedzsment tapasztalatok a Generali Biztosítónál

16:35 17:30

KEREKASZTAL

Moderátor: Jenei István

17:30 18:00 Sorsolás
18:00 ZÁRÁS

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

 

ELŐADÓINKRÓL ÉS AZ EGYES ELŐADÁSOK TARTALMÁRÓL ITT OLVASHAT:

Időpont: 2011. április 29. péntek (08:30-18:00)

Helyszín: Rubin Wellness and Conference Hotel****  Budapest, Dayka Gábor u. 3. (Térkép itt)

Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA / fő

Jelentkezési határidő: 2011. április 22.

A részvételi díj tartalmazza a fenti konferenciára történő belépést, az előadásanyagokat, egyszeri meleg étkezést (ebéd) és bekészítést a szünetekben (kávé, üdítő, pogácsa, aprósütemény). A díj nem tartalmazza a szállás- valamint az útiköltséget. A szállási igényt kérjük, jelezze a Hotel felé. A szállás költsége 13.500 - 18.600 forint közt alakul az egyéni igények szerint.

Részvételi kedvezmények:

  • Azon résztvevők számára, akik 2011. március 25-ig jelentkeznek 10% kedvezményt nyújtunk
  • Amennyiben egy vállalattól 3 vagy több személy érkezik, 15% kedvezményt biztosítunk
  • A Lean Service Day résztvevői 10% kedvezményben részesülnek a Xonitek (UK) Limited, 2011. június 7-én tartandó lean konferenciájának részvételi díjából, mely rendezvénynek a Budapesti Brit Nagykövetség ad majd helyet.

 Érdekelné az is, milyen sikeresek voltak korábbi rendezvényeink? Ezt az alábbi linken tekintheti meg:

http://www.leancenter.hu/rendezvenyeink.html


Akkor nem maradt más hátra, mint hogy letölti az alábbi jelentkezési lapot és azt aláírva, lepecsételve postai vagy elektronikus formában visszaküldi részünkre.

 

JELENTKEZÉSI LAP ITT LETÖLTHETŐ >>

A jelentkezést lezártuk!

Fontos:

  • A kitöltött jelentkezési lap, mint hivatalos megrendelő kézhezvételét követően, az AURUM OKTATÁSI KÖZPONT KFT kiállítja Önnek a részvételi díjról szóló számlát, melyet 8 napon belül kérjük, utaljon át a számlában szereplő bankszámlaszámra. A fizetési határidő leteltét követően jelentkezését már nem tudjuk elfogadni. A rendezvényen való részvétel feltétele a részvételi díj előzetes rendezése! 
  • A részvételt lemondani kizárólag írásban lehet (info@leancenter.hu) a konferenciát megelőző tíz napig költségmentesen, az utolsó 5 napon belül a részvételi díjat nem áll módunkban visszatéríteni.
Várjuk Önt is Magyarország első LEAN SERVICE DAY konferenciájára!
Hozza el ismerősét, kollegáját is, és vegyék igénybe a csoportos kedvezményt közösen!

Ajánlja ismerősének a rendezvényt ezen a felületen keresztül!

Ajánlott személy neve:*
Ajánlott személy e-mail címe:*
Ajánló neve:*
Ajánló e-mail címe:*

 

Kapcsolat, bővebb információ:

M. Szenci Anikó, projektvezető
Telefon: +36-20/851-50-92
E-mail: szencia@leancenter.hu


Partnereink:

 

Jelmagyarázat:

*A rendezvény során kisorsolt kupon tanácsadási vagy kihelyezett képzési projekt kapcsán kedvezményként vehető igénybe 2011. december 31-ig! A részleteket a nyereményként kisorsolt és átadott kupon tartalmazza! A wellness programról szóló kupon szintén tartalmazza az igénybevételi feltételeket. A nyeremény feltétele minden esetben a személyes átvétel a rendezvény végén tartandó sorsoláson. Amennyiben a kisorsolt nyeremény nyertese nincs a helyszínen, újabb nyertest sorsolunk!

 

 

Rólunk mondták

  • A képzés érthető és megfelelő tartalommal bír. A szituációs gyakorlatok jók, jól reprezentálják a valós helyzetet. Az oktató jó stílusban tartja az előadást, dinamikus, de nem kapkod. Jól osztja be a rendelkezésre álló időt, a hozott képek, videók, jól illeszkednek a tananyagba. Egyáltalán nem unalmas, sőt, érdekes volt a képzés, sok új ismerettel gazdagodtam.

    Linamar Hungary Zrt., Takács Norbert

  • Nagyon tetszett az oktató hozzáállása a képzéshez. Sok képzést szervezünk a cégnél és rengeteg olyan oktatóval találkozunk, akik nem veszik komolyan a feladatot. Szerintem a dolgozók sokat tanulhattak a képzésen és szeretnénk, ha ezt a 2017-ben is folytathatnánk.

    Linamar Hungary Zrt., Ceglédi Nóra

Itt vagyunk

LeanCenter - Működési hatékonyságfejlesztés, folyamatoptimalizálás, interim management, lean tanácsadás, lean képzés, LEAN és TPM audit

LeanCenter.hu - A LEAN szakma központja - © 2013-2017 AURUM Oktatási Központ kft. Minden jog fenntartva.

Lean képzések, amiben jók vagyunk:

Lean menedzsment, 5S, Shopfloor management, Lean office, Lean HR, Kaizen ismeretek, VSM - Értékáram elemzés, SMED - gyors átállások, TPM - Teljes körű hatékony Karbantartás, Lean alkalmazás, Lean navigáció, Lean akadémia, Lean manager, Kaizen moderátor, Kaizen manager, TPM manager, TPM szakértő / TPM expert, Kaizen szakértő / Kaizen expert, Lean szakértő / Lean Expert, Lean implementer, Lean navigátor, Lean auditor, Kaizen moderátor, Lean coach, Lean tanácsadó képzés, 5S alapismeretek, 5S koordinátor, Lean a logisztikában, Lean a minőségirányításban, Lean Green Belt, Lean Black Belt, Lean Six Sigma, Poka-yoke Hibamentes megoldások, Six Sigma Yellow Belt, Six Sigma Green Belt, Six Sigma Black Belt, Six Sigma White Belt, A3 problémamegoldás, Lean office,  Projekt menedzsment, Projekt menedzser, FMEA moderátor, FMEA – Hibamód és hatáselemzés, Ergonómia, Termelésprogramozás, termeléstervezés,  APQP - Minőségtervezés és Control Plan, PPAP - Termék jóváhagyási folyamat (Production Part Approval Process), SPC tréning , MSA - Mérőrendszerek kiértékelése (Measurement System Analysis),Global 8D - Problémamegoldó Training, Problémamegoldó technikák, DOE - Minőségjavító kísérlettervezés, Minőségfejlesztési eszközök, technikák - Seven Quality Tools, Vezetői motivációs tréning, Vezetői kommunikációs tréning, Kommunikációs tréning, Csapatépítő tréning,  Változásmenedzsment, Train the trainer (Trénerképzés), Supply Chain Management, HR Controlling, Hogyan építsünk csapatot?, Interjútechnikák, Asszertív kommunikáció és személyes hatékonyság, Nonverbális kommunikáció / Testbeszéd, Lean, Six Sigma, Folyamatmenedzsment, Kaizen menedzsment tréning, Motivációs képzés

Kapcsolódó kulcsszavak: Lean képzés, Lean Konferencia, Lean Tanácsadás, TQM, minőségmenedzsment, szervezetfejlesztés, folyamatmenedzsment, Balance Score Card, Poka-Yoke, JIT - Just in time, TPM, Six sigma, projektmenedzsment, teljesítménymenedzsment, lean enterprise, lean manufacturing, lean production, lean tools, lean szakmai, lean six, lean services, lean consumption, lean transformation, lean expo, adrenalean, lean est, lean, toyota, ford, Lean termelési rendszer, toyota termelési rendszer, tps, kanban, 5s, smed, poka yoke, jidoka, standard work, egysegesitett munka, berendezés hatékonyság, lean akadémia, működésfejlesztés, Lean,Six Sigma, Folyamatmenedzsment, Kaizen menedzsment tréning, kaizen, lean, TPS, TPM, lean fórum, jidoka, lean portál, lean elemek, lean cikk, lean publikáció, 5S, pareto, 8D, FMEA, SMED, OEE, toyota, lean vsm, value tream mapping, 7 waste, MUDA, MURI, MURA, folyamatos, fejlesztés, adatbázis, gyártósor, lean gyártócella, lean koncepció, gyártósor tervezés, lean cella, lean cell, lean production, flow, áramlás, érték, áram, value, stream, mapping, költség, csökkentés, optimalizálás, tanács, kapcsolat, Poka-Yoke, hülyebiztos, hogyan, módszer, mi a lean, karcsúsított termelés, rugalmas termelés, lean mérnök, lean szakértő, lean szakember, lean közösségi portal, halszálka, ishikawa, diagram, ishikawa diagram, ABC elemzés, lean company, lean gyártás, lean folyamatok, lean folyamat, lean filozófia, lean gondolkodás, lean gyártás, lean office, lean iroda, lean administration, kaizen mérnök, kaizen manager, lean mérnök, lean manager, six sigma ipari mérnök, SMART, OPF, one piece flow, folyamat, kanban kártya, kanban card, demand flow, flow, capacity, takt idő, ciklusidő, ütemidő, lean fejvadász, lean állás, six sigma black belt állás, leanes állás, lean expert állás, lean expert, lean manager, cip kaizen mérnök, lean szakmai közösség, lean szakma, lean fejvadász, lean koordinátor, tpm koordinátor, tpm vezető, lean design, lean line design, work cell, cell design, pull flow, push flow, flow production, húzó termelés, toló termelés, lean mérnök, lean, toyota, lean manufacturing, manufacturing, lean enterprise, lean production, lean business, production, lean production, mgmt, lean experts, lean tools, lean training, lean manufacturing, lean enterprise, production, sigma, training, management, program, lean healthcare, lean tools, lean consumption, lean six, lean training, lean thinking, lean management, sigma training, lean resources, lean administration, lean businesses, lean transformation, lean success, lean consultant, lean learning, lean trainers, lean cég, lean vállalat, lean principles, lean solutions, lean workshops, lean services, manufacturing lean, lean mfg, lean networks, system, lean termelés, lean iroda, lean eszközök, lean support, lean beruházás, lean támogatás, lean szakma, lean web, lean központ, lean enterprise, lean enterprises, lean magyar, magyar lean, lean manager, lean menedzser, lean gyártás, lean kompetenciák, lean kompetencia, lean leírás, lean szöveg, lean oktatás, lean tréning, lean magyarország, lean toyota, toyota módszer, lean tanácsadás, lean pályázat, lean cikk, tps cikk, tps publikáció, tps pdf, lean pdf, lean toyota, lean mérnök, kaizen leader, gemba leader, lean navigator, lean transformation, lean átalakulás, lean szervezet, lean competence, toyota way, lean thinking, lean szemléletmód, toyota rendszer, gyártás, Shigeo, Shingo, Ohno, Taichi, Sakitchi, interim, interim management, lean consulting, lean tanácsadó cégek, lean esettanulmány, lean tanácsadás, lean transformation, lean community, Lean, Lean Termelési Rendszer, TPS, Toyota Termelési Rendszer, Kanban, SMED, 5S, 6S, JIT, Lean production, Lean production system, Toyota production system, lean assessment center, lean ac, lean, kaiaku, kaisen, kan-ban, kaizen management, total management, total productive, total service management, flow kaizen, flow management, lean flow, lean tool, lean toolset, consulting consultancy, productive management,manufacturing lean, lean segédlet, manufacturing videos, lean képzési, lean sigma, lean képzések, lean abc, lean társadalom, lean egészségügy, lean munka, lean állás, lean menedzsment képzés, lean, GINOP, TÁMOP